LØNADMINISTRATION

LØNADMINISTRATION

LØNADMINISTRATION

Lønhjulet

Trin 1. Introduktion

Registrer og kør nemt lønninger til dine medarbejdere hos os. Der bliver sat automatiseret løsninger til din virksomhed for lønbehandling. Der oprettes nemt medarbejdere i vores værktøjer. Løsningen er så nem, at det ikke kræver forudgående kendskab til løn.

Trin 2. Oprettelse af lønaftale

Opret en lønaftale. Kontakt os for at blive oprettet som kunde i vores lønsystem – fastpris pr. lønseddel.

Trin 3. Opsæt din virksomhed

Vi opsætter din virksomhed i lønsystemet og sørger for alle starts saldi.

Trin 4. Opret medarbejdere

Fastpris pr. oprettelse. Medarbejderne oprettes med alle relevante lønoplysninger, herunder grundløn, pension, fri telefon, mv. Vores lønportal kan håndtere alle løntyper, uanset om det er timeløn, funktionærløn, 14-dages løn, etc.

Trin 5. Lønkørsler

Ved lønkørsel trækkes automatisk alle medarbejderens oplysninger, og virksomhedens lønansvarlige skal nu blot godkende for den pågældende periode.

Trin 6. Klarmeld lønnen

Når lønnen for den pågældende periode klarmeldes af jer, sidder vores løneksperter klar til at køre selve lønnen. Virksomhedens ansvarlige modtager en mail når lønnen er endelig kørt.

Trin 7. Hjælp og kommunikation

Dine medarbejdere kan ringe til vores support og få hjælp til deres lønseddel. Du kan som virksomhedsejer/leder ligeledes kontakte os for spørgsmål til selve løsningen eller lønnen som helhed.

Trin 8. Forbedringer

Vi arbejder løbende på forbedringer. Det er nu muligt at indberette og holde styr på dine medarbejders ferie, sygdom mv. Derudover er det også muligt at tilgå alle dine medarbejders lønsedler via den digitale løsning.
Lønadministration

Hos Høgsbro+ er alle vores dygtige medarbejdere erfarne inden for lønadministration gennem mange års erfaring. Det betyder, at vi kender lovgivningen, alle regler og faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

Derudover stræber vi efter at automatisere så mange arbejdsprocesser som muligt, så vi minimerer tidsforbruget og dermed holder omkostningerne nede.

Derfor skal du lade os varetage din lønadministration

Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg, når du vælger os til så vigtig en opgave som at administrere og udbetale løn til dine medarbejdere.

Desuden skal du altid kunne stole på, at vi behandler personfølsomme oplysninger korrekt og overholder deadlines. Både i forhold til dig og dine medarbejdere, men også over for det offentlige.

Hvilken type kunder administrerer vi løn for?

Hos Høgsbro+ varetager vi lønadministration for både små og mellemstore virksomheder. Er du fx selvstændig med få ansatte, kan du spare en masse tid og penge ved at outsource alt lønarbejdet til os.

Har du en mellemstor virksomhed, kan du i stedet for at have en fastansat person vælge os til at administrere løn til dine medarbejdere. Dermed sparer du udgifterne til feriepenge, forsikringer, kurser, personalepleje, sygdom, helligdage, uddannelse, sygedagpenge, osv.

Desuden risikerer du ikke at stå i en uheldig situation, hvis din medarbejder fx bliver syg i de perioder, hvor der skal udbetales løn.

Telefonisk support

Udover din faste kontaktperson har du adgang til vores telefoniske support. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål på tlf. 50806200

Fordele ved at lade os stå for din lønadministration
  • Du sparer værdifuld tid, da vi administrerer og styrer det hele for dig.
  • Du får vished for, at alle får den rigtige løn til tiden, og du behøver ikke tænke på deadlines osv.
  • Du slipper for bekymringer, om skat, feriepenge osv. bliver indberettet og betalt korrekt.
  • Du får en fast kontaktperson, der sætter sig grundigt ind i din virksomhed, og som du altid kan spørge til råds. Desuden har du en backup-person, hvis din faste kontaktperson ikke er til rådighed.
  • Du betaler en fast pris pr. lønseddel, din økonomi bliver mere forudsigelig, og du undgår ekstra udgifter.
  • Indtastning af løndata i et sikkert miljø
Vil du vide mere om løn?

Er du interesseret i at få mere at vide om de services, vi kan tilbyde dig i forbindelse med administration af løn, så udfyld vores kontaktformular her.

Lønadministration
Hos Høgsbro & Caspersen er alle vores medarbejdere eksperter inden for lønadministration og har mange års erfaring. Det betyder, at vi kender lovgivningen, alle regler og faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

Når vi udarbejder løn for vores kunder, arbejder vi i flere lønsystemer. Derudover stræber vi efter at automatisere så mange arbejdsprocesser som muligt, så vi minimerer tidsforbruget og dermed holder omkostningerne nede.

 

Derfor skal du lade os varetage din lønadministration
Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg, når du vælger os til så vigtig en opgave som at administrere og udbetale løn til dine medarbejdere.

Desuden skal du altid kunne stole på, at vi behandler personfølsomme oplysninger korrekt og overholder deadlines. Både i forhold til dig og dine medarbejdere, men også over for det offentlige.

 

Hvilken type kunder administrerer vi løn for?
Hos Høgsbro & Caspersen varetager vi lønadministration for både små og mellemstore virksomheder. Er du fx selvstændig med få ansatte, kan du spare en masse tid og penge ved at outsource alt lønarbejdet til os.

Har du en mellemstor virksomhed, kan du i stedet for at have en fastansat person vælge os til at administrere løn til dine medarbejdere. Dermed sparer du udgifterne til feriepenge, forsikringer, kurser, personalepleje, sygdom, helligdage, uddannelse, sygedagpenge, osv.

Desuden risikerer du ikke at stå i en uheldig situation, hvis din medarbejder fx bliver syg i de perioder, hvor der skal udbetales løn.

 

Telefonisk support
Udover din faste kontaktperson har du adgang til vores telefoniske support. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål på tlf. 50 75 18 00

 

Dine fordele ved at lade os stå for din lønadministration

  • Du sparer værdifuld tid, da vi administrerer og styrer det hele for dig.
  • Du får vished for, at alle får den rigtige løn til tiden, og du behøver ikke tænke på deadlines osv.
  • Du slipper for bekymringer, om skat, feriepenge osv. bliver indberettet og betalt korrekt.
  • Du får en fast kontaktperson, der sætter sig grundigt ind i din virksomhed, og som du altid kan spørge til råds. Desuden har du en backup-person, hvis din faste kontaktperson ikke er til rådighed.
  • Du betaler en fast pris pr. lønseddel, din økonomi bliver mere forudsigelig, og du undgår ekstra udgifter.
  • Indtastning af løndata i et sikkert miljø

 

Personligt login
Når vi indgår et samarbejde om at lave løn for dig, får du et personligt login til vores elektroniske system. Her indsender du alle de oplysninger, vi har brug for at kunne lave løn for dig.

Det er hurtigt og nemt, og det sparer dig både for tid og for en masse papirspild. Vi sætter dig naturligvis grundigt ind i systemet, så det bliver så let som muligt for dig at bruge det.

 

Vil du vide mere om løn?

Er du interesseret i at få mere at vide om de services, vi kan tilbyde dig i forbindelse med administration af løn, så udfyld vores kontaktformular her.

Lønadministration
Hos Høgsbro & Caspersen er alle vores medarbejdere eksperter inden for lønadministration og har mange års erfaring. Det betyder, at vi kender lovgivningen, alle regler og faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

Når vi udarbejder løn for vores kunder, arbejder vi i flere lønsystemer. Derudover stræber vi efter at automatisere så mange arbejdsprocesser som muligt, så vi minimerer tidsforbruget og dermed holder omkostningerne nede.

 

Derfor skal du lade os varetage din lønadministration
Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg, når du vælger os til så vigtig en opgave som at administrere og udbetale løn til dine medarbejdere.

Desuden skal du altid kunne stole på, at vi behandler personfølsomme oplysninger korrekt og overholder deadlines. Både i forhold til dig og dine medarbejdere, men også over for det offentlige.

 

Hvilken type kunder administrerer vi løn for?
Hos Høgsbro & Caspersen varetager vi lønadministration for både små og mellemstore virksomheder. Er du fx selvstændig med få ansatte, kan du spare en masse tid og penge ved at outsource alt lønarbejdet til os.

Har du en mellemstor virksomhed, kan du i stedet for at have en fastansat person vælge os til at administrere løn til dine medarbejdere. Dermed sparer du udgifterne til feriepenge, forsikringer, kurser, personalepleje, sygdom, helligdage, uddannelse, sygedagpenge, osv.

Desuden risikerer du ikke at stå i en uheldig situation, hvis din medarbejder fx bliver syg i de perioder, hvor der skal udbetales løn.

 

Telefonisk support
Udover din faste kontaktperson har du adgang til vores telefoniske support. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål på tlf. 50 75 18 00

 

Dine fordele ved at lade os stå for din lønadministration

  • Du sparer værdifuld tid, da vi administrerer og styrer det hele for dig.
  • Du får vished for, at alle får den rigtige løn til tiden, og du behøver ikke tænke på deadlines osv.
  • Du slipper for bekymringer, om skat, feriepenge osv. bliver indberettet og betalt korrekt.
  • Du får en fast kontaktperson, der sætter sig grundigt ind i din virksomhed, og som du altid kan spørge til råds. Desuden har du en backup-person, hvis din faste kontaktperson ikke er til rådighed.
  • Du betaler en fast pris pr. lønseddel, din økonomi bliver mere forudsigelig, og du undgår ekstra udgifter.
  • Indtastning af løndata i et sikkert miljø

 

Personligt login
Når vi indgår et samarbejde om at lave løn for dig, får du et personligt login til vores elektroniske system. Her indsender du alle de oplysninger, vi har brug for at kunne lave løn for dig.

Det er hurtigt og nemt, og det sparer dig både for tid og for en masse papirspild. Vi sætter dig naturligvis grundigt ind i systemet, så det bliver så let som muligt for dig at bruge det.

 

Vil du vide mere om løn?

Er du interesseret i at få mere at vide om de services, vi kan tilbyde dig i forbindelse med administration af løn, så udfyld vores kontaktformular her.