Lønadministration

Hos Høgsbro+ består vores lønteam af en samling dygtige medarbejdere med mange års erfaring på området. Vi kender lovgivningen, faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

Udbetal løn. Nemt.

Hos Høgsbro+ består vores lønteam af en samling dygtige medarbejdere med mange års erfaring på området. Vi kender lovgivningen, faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

 

Derudover bestræber vi os på at automatisere så mange arbejdsprocesser som muligt, så vi holder omkostningerne nede, samtidig med at vi minimerer risikoen for fejl.

Fordele ved at lade os stå for din lønadministration

Derfor skal du lade os varetage din lønadministration


Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg, når du vælger os til så vigtig en opgave som at administrere og udbetale løn til dine medarbejdere.

Du skal også altid kunne stole på, at vi behandler personfølsomme oplysninger korrekt og overholder deadlines, både i forhold til dig og dine medarbejdere, men også over for det offentlige.

Optimering & Implementering


Når du vælger os som samarbejdspartner på løn, indgår vi først i en dialog om, hvorvidt I har det lønsystem, der passer bedst til jer. Hvis I ikke allerede har et lønsystem, laver vi samme afdækning af jeres behov. Som udgangspunkt forventer vi ikke, at du ved en masse om løn – det er os, der er eksperterne.

Du skal blot kende din virksomhed. Vi stiller redskaber til rådighed, så du nemt kan levere det input, vi har brug for til at køre lønnen.

Vi har selvfølgelig også opsat sikker kommunikation og overholder GDPR.

Vi hjælper også med sparring til at vælge eksterne systemer, som vagtplanlægning, tidsregistrering og HR, og vi bistår selvfølgelig også med opsætning af integrationer.

Inden første lønkørsel, opsætter vi systemet, opretter alle medarbejdere samt pension, ferieordning, goder, startsaldi osv. Har I allerede et lønsystem, gennemgår vi opsætningen og alle medarbejdere, så vi sikrer, at der udbetales korrekt løn, og vi kigger samtidig på, om der er processer der kan optimeres.

Hvilken type kunder administrerer vi løn for?


Hos Høgsbro+ varetager vi lønadministration for både små og mellemstore virksomheder. Er du f.eks. selvstændig med få ansatte, kan du spare en masse tid og penge ved at outsource alt lønarbejdet til os.

Har du en mellemstor virksomhed, kan du i stedet for at have en fastansat medarbejder, vælge os til at varetage jeres løn. Dermed sparer du udgifter til feriepenge, forsikringer, kurser, personalepleje, sygdom, helligdage, uddannelse, sygedagpenge, osv.

Desuden risikerer du ikke at stå i en uheldig situation, hvis din medarbejder bliver syg i de perioder, der skal udbetales løn.

Telefonisk support

Udover dit faste kontaktteam har du adgang til vores telefoniske support.

Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål på telefon: 50 80 62 00

Høgsbro+

Altid et skridt foran

Som kunde af finansielle og fortrolige ydelser, er det ofte et spørgsmål om ansvarlighed og tillid. Hos Høgsbro+ ligger vi en ære i vores arbejde, og vi tilbyder vores kunder samme høje niveau af faglighed og proaktivitet, uanset hvor få eller mange services i ligger hos os. Vi bygger vores forretning på nærhed og den direkte kommunikation til både kolleger og kunder – derfor oplever vi oftest langvarige kundeforhold og stor grad af tilfredshed med vores services. 

9046

Skal vi assistere jer i jeres Lønadministration?

Kontakt os i dag og lad os tage en uforpligtende dialog

om hvordan vi kan hjælpe jer videre.