Interim Service

 

Hos Høgsbro+  servicerer vi vore kunder i en tidsbegrænset periode. Her tilsikrer vi at kompetencerne passer til kundens behov og at den gode relation imellem kunden og vores udsendte profil er et godt match. Vi skræddersyer en løsning ud fra kundens behov, og prioriterer højt at kunne opstarte en ny opgave indenfor 3-5 dage via disse 3 trin:

1. Samtale hvor der behovsafdækkes. Mødet er enten fysisk eller online

2. Profil med kompetencer og pris, fremsendes kunden

3. Profil og tilbud godkendes

Vi leverer fleksible løsninger, som giver værdi.

Interim områder

Bogholderi

Som kunde hos os, får du en bogholder med en bred erfaring i debitor-, kreditor- og finansbogholderiet.

Kreditor-bogholderi

Som kunde hos os, får du en kreditorbogholder ud i dit team, med erfaring af kreditorbogholderiet, momsregler, workflow på kreditorbogholderiet.

CFO

Som kunde hos os, får du en erfaren CFO ud i dit team, med erfaring på strategiske tiltag, lovgivning m.m.

Controller

Som kunde hos os, får du en controller ud i dit team, med erfaring på analyser og controlling i økonomifunktionen.

Debitor-bogholderi

Som kunde hos os, får du en debitorbogholder ud i dit team, med erfaring af debitorbogholderiet, herunder rykning af kunder m.m.

Løn

Som kunde hos Høgsbro+, får du et lønbogholderi som kan håndtere alt fra A til Å.